خرید گلدان سفالی
نوشته شده توسط : Hamed

 

خرید گلدان سفالی

گلدان سفالی

برای ساخت این گلدان‌ها، از نوع خاصی سفال استفاده می‌شود. گلدان سفالی از رایج ترین گلدان های موجود در ایران است که منبع تولید آنها شهر همدان است. منطقه لالجین در استان همدان را می تواند پایتخت گلدان سفالی ایران نامید.

تنوع شکل و رنگ آنها بسیار زیاد است و از اندازه کوچک  تا سایز های بسیار بزرگ‌تر هم ساخته می‌شوند. معمولا قرمز مایل به قهوه ای، یعنی همرنگ خاک هستند و بعضی از انها را به دلیل زیبایی بیشتر رنگ میکنند. به همین دلیل هماهنگی زیبایی با رنگ باغچه ویا داخل خانه دارند و اما این نوع  گلدان مناسب برای گیاه های برون از خانه شماست. همیشه و به راحتی در دسترس بودن این گلدان‌ها و اشکال متفاوت  آنها را به یکی از مناسب ترین گلدان‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

خرید گلدان

نکات مهم

اما قبل از خرید، باید دو نکته را در مورد این گلدان‌ها بدانید. آنها بسیار ظریف‌تر و شکننده‌تر از سایر گلدان‌ها هستند و باید بیشتر مواظب آن‌ها باشید. مسئله بعدی، در مورد نفوذپذیری آن‌هاست. این گلدان‌ها اغلب بدون لعاب کاری و به صورت خام ساخته می‌شوند. یعنی رطوبت خاک را جذب می‌کنند و بدنه کاملا مرطوب و خیس می‌شود. در این صورت تشخیص مقدار آب مورد نیاز برای گیاه داخل گلدان سفالی کاری سخت خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم گلدان های سفالی را خریداری کنید که بدنه داخلی گلدان لعاب کاری داشته باشد، تا آب کمتری از دسترس گیاه خارج شود. توجه کنید که در کف گلدان سوراخی برای خروج آب اضافه گلدان داشته باشد.

اگر محل زندگی شما زمستان‌های بسیار سردی دارد، گلدان‌های سفالی را به محیط داخل خانه بیاورید تا از تخریب و ترک خوردن گلدان جلوگیری کنید. گلدان های سفالی در فصل زمستان به دلیلی انبساط و انقباض احتمال ترک خوردنشان زیاد است.

مطالب مفید دیگر:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید گل آپارتمانی

اجرای استخر

شرکت فضای سبز

خرید اینترنتی گل و گیاه

 





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: